Julpyntat, här får ni se granen, en del av den :)

 
Sitter framför tv med datorn i famnen och med ett glas rödvin i handen. Karln min kom precis upp från tvättstugan. Idag har jag kopierat en del pappar hemma hos Ida där jag fick mig en välbehövd kopp kaffe. Suttit med lite papper sen, handlat ltie mat och frukt och sedan inte så väldigt mycket mer tyvärr.
I morgon ska jag försöka göra det sista med paprena så jag sen kan skicka iväg dom, vilket jag har sagt ett par dagar nu.... suck....
Prova massa kläder och fundera ut hur jag ska se ut på fredag då jag ska på julbord. Skulle så gärna vilja ha kameran med mig, men får bli en annan gång skulle jag tro. Får se till att skaffa en liten digitalkamera sen när jag kan!! Längtar sedan ett par år tillbara :D
Arga snickaren på nu, så hörs.
Saknar lillasyster och min hund förresten, bara så ni vet!


Kommentarer
lillasyster

när jag har satt upp den på väggen. väntar på att ullrika ska komma och borra håååååål hihihi :)

2011-11-30 @ 20:33:27
URL: http://pocketbook.blogg.se/
Rebecca Rehn { F O T O }

Gud vilken mysig bild!

2011-12-02 @ 09:30:58
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/
Rebecca Rehn { F O T O }

SV: Japp! Det funkade liksom som ett vanligt presentkort, bara att en kurs ingick! Så du fick plocka hur mycket du ville, och så betalade du bara mellanskillnaden! :)

2011-12-02 @ 09:39:59
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0