onsdag, lill-lördag?

Varit ute och gått nu, skönt väder. Nu sitter jag vid datorn och tittar så klart på Tabatha. Vet inte varför jag fastnat för det programmet, när hon hjälper frisörsalonger från konkurs. Ska dricka lite kaffe och sen göra lite ägg till lunch tror jag. Sugen på det :)
Börjat söka jobb på riktigt nu också. Känns lite jobbigt att det inte finns fler jobb här i Avesta att söka, men jag försöker göra mitt bästa. Ska försöka att komma ibäg i eftermidag igen och kolla runt lite mer. Är i lite behöv av ett jobb nu när min sjukskrivning går ut. Får jag inget jobb nu kommer jag bli galet stressad och lite ännu mer depp att jag måste vara hemma och göra absolut ingenting ännu mer. Hoppas på att jag får plugga till våren också. Sökt 30 poäng så får vi se vad som händer med dom sen efter den 8 december då man får första beskedet.

Kaffe nu, tror jag önskar mig en mjölkskummare i julklapp också... :)
åhhhh, så sugen på scones nu också (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0