Sovmorgon

Ligger fortdarnade i sängen och har mig en väldigt lång frukost. Har lite kaffe kvar så smuttar på det så jag kan ligga kvar så länge som möjligt. Malou går på tv:n i bakgrunden medans jag tittat igenom mina "måste"-bloggar. Funderar på vad jag ska hitta på idag. Ska senare till stan för att se hur det går med anställningar på de butiker jag sökt jobb i. Var på Arbetsförmedlingen igår igen på infomöte för unga. Tror jag varit på ett sådant möte tre gånger innan, så nu borde jag ju kunna detta och få ett jobb hur enkelt som helt, eller!?
Jag är inte lite irriterad utan ganska jätte irriterad över att det ska vara så svårt. Självförtroendet ökar inte om vi säger så och det blir inte roligare hemma heller.... Visst, passar inte för alla jobb jag söker kanske, men det skulle vara enklare om det är något företag som faktiskt söker folk att anställa och inte redan gjort det. Aja, december ut gör kanske ingeting, van vid att inte göra något och då har jag tid att kanske... jaa... vad är det nu jag gör på dagarna.... vi byter nog ämna här!

Städade duschrummet igår, mycket duktigt! Tog ut allt och duschade ner väggar, golv och tak. Okej, kanske inte tak, men resten =) Så nu skiner det och luktar gott för ett tag.
Idag ska jag försöka med lite annan stadning. Säger inget så slipper jag få höra att jag inte gjort det senare, haha! (Taktik nr. 1)

Hoppas jag kommer in på skolorna jag valt nu till våren! Foto, Organisation och marknadsföring samt Kognitiv beteendeterapi. Valde dom för jag tycker det är intressant. Skulle vara kul om jag hade tagit lite mer ekonomi elle rnågot som jag kan bli något på, men jag vet inte riktigt vad jag vill med livet och jag känner att jag måste få göra något som jag tycker är kul och intressant. Ibland ska man få göra det också!!

Första advent nu till helgen så det blir att julpyssla lite till helgen!!! :D 

 
saknar min skatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0