Träna!

Ska nu ta och packa en liten väska för att ta mig ner till gymmet och försöka få mig att må lite bättre md träning. Behöver träna axeln ordetnligt så att jag kan träna ordentligt snart och kanske bygga lite muskler. Eller bygga på de jag tappat....
Sen vet jag inte mer vad jag ska göra. Går nog inom Coop och ser efter om dom har någon lax man kan köpa som jag kan frysa in och sen komma hem och få i mig lite lunch och kaffe.
Shit, vilken natt. Fattar inte att jag inte gick upp egentligen och gjorde något. Hade skit svat att somna efter att jag druckit massa kaffe med Inger som var över på middag igår. Sen vaknade jag vid 3.tiden och somnade igen runt 4 tiden tror jag. Låg och tänkte på en del saker. Bra och dåliga...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0