Ja må hon leva, HURRA HURRA HURRA

 
Tyvärr så fick jag inte någon bild på födelsedagsbarnet, men Patrik och jag var och firade hans mamma med resterande av släkten igårkväll. Fick mat och lite senare när de andra kommit blev det fika. Mysigt :)
Annars gjorde jag inte ett skvatt igår... trist men sant...

Fick svar på mitt mail från färsäkringskassan igår också, och shit i bövelen vad arg jag blev!!! JÄVLA SKIT KASSA!!! Aja, bara att leva med och ta tag i vilket jag gjort nu på morgonen.

Idag ska jag till sjukgymnasten för första gången. Är lite nervös. Nu känns det lite värre än vad det gjorde innan operationen i axeln  men jag vet att jag inte har samma styrka eller rörelse och framförallt så vågar jag inte så mycket, men det kan nog vara lite bra så jag inte slänger och har mig med axeln och allt går sönder igen. Nu ska allt vara läkt i axeln och nu är det dags för att återta superkvinnomusklerna igen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0