Kolla vad jag har pysslat med :)

 
Haft dom sen i fredags och jag tycker dom är niiiiiice :)
Köpte lösnaglar utan något alls på och sedan nagel-klistermärken som man fick pyssla på. Lite pyssel men kuuuuuul :)
Somnade inte om efter Patrik gick till jobbet så ligger här med Vakna med te Vice på tv:n och ska nog äta frukost om en liten stund.

Var på gymmet och tränade 1,5 timme igår. Gd vad jag mår bra efter det, känner mig som en helt ny människa efter det! Inte tränat på jag vet inte hur länge så även om jag var lite ringrostig och seg först när jag började så var jag jätte duktigt och jag känner lite träningsvärk idag och jag är lycklig!! :D

Idag har jag inga speciella planer. Ska se om jag kommer ut på en promenad lte senare, ska kolla på en ny mobil och ringa lite samtal ska jag också försöka göra.


Kommentarer
Smäm

Fina!

2011-10-20 @ 20:37:36
URL: http://smam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0