Måndag igen

Jag har ingens om helst aning vad jag ska hitta på idag. Jag kan inte komma på att det är något speciellt som jag vill göra heller, trist!
Igår var vi på släktfika. Patriks mosters man har fyllt år så de som inte redan firat honom var där på besök. Så vi fick massa kaffe och ännu mer kakor, bullar och kakor. Tur att man kan hålla lite band på sig i alla fall (A) Annars sov vi bort hela lördagen för Patrik var bakis, och jag var lite trött då, haha. Sen så har vi inte gjort så jätte mycket mer. Ska väl försöka läsa lite i min bok så jag kan läsa ut den i morgon då jag ska lämna tillbaka den. Inte världens bästa bok, men jag vill läsa ut den nu när jag ändå läst halva.

Har ni något förslag på vad jag kan göra under dagarna så säg till!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0