Nytt intresse eller tagit upp ett gammalt? Eller helt enkelt bara tråkigt?

 
Lånat ett pussel av Ida och börjar pussla. Glet svårt bara, 1000 bitar och jag har inte ens kommit halvvägs.
Läste ut min bpk jag hade kvar, "Mannen och Pojken" av Tony Parsons. Ingen direkt höjdare tycker jag, men den var bättre i slutet. Lånade fortsättningen av den, bara för att egentligen. Finns det en uppföljare kan det kanske vara kul at få veta hur allt verkligen slutade, eller? Lånade även "Om jag kunde Drömma" - Twilight. Velat läsa dom länge nu så tänkte att jag kunde börja med det nu. Började på den i morse så inte kommit så långt, dock har jag ju också ett par böcker kvar innan jag är klar med dom.
Idag borde jag verkligen ta mig till Coop eller liknadne och köpa dammsugarpåsar, men vet ni, jag har verkligen ingen lust med det. Sitter och dricker kaffe och ätit upp mina två knäckebröd med ost på och tänker nog ta och lägga mig is ängen och fortsätta på min bok. Fast... behöver ju verkligen dammsuga..... vi får se om en stund.

Planerad färd till Halmstad: 20 oktober


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är roligt att pussla!

2011-09-28 @ 22:11:48
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
isabella

helluu, fin blogg!



har en smycke-tävling i min blogg nu!

check it out & va gärna med! :)



http://bellsiii.blogg.se/2011/october/utkast-okt-1-2011.html#comment



kram

2011-10-01 @ 14:11:25
URL: http://bellsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0