Det som började så bra

Köpte gymkort och var där tre gånger i varje vecka de första två veckorna, kanske inte jätte mycket men en bra och lugn start för att jag ska komma igång sakta och säkert. Veckan därpå hann jag inte och denna veckan har jag varit borta och nu jobbar jag till 18 varje dag och är lite lat. Tänkte försöka vara hemma lite med sambon och mysa innan han börjar på trakt också faktiskt. Men i nästa vecka, då är bortförklaringarna som damm i lådan, bortstädade! :D

Var på Sandra och Niklas bröllop i lördags. Kom dit vid 9 på morgonen eftersom Patrik var best man och skulle underhålla Niklas under dagen. Jag följde med bruden till festlokalen och fixade med bord, stolar, mat och ärenden. Jätte mysig kväll och dom var hur fina som helst båda två! Ska kolla igenom bilderna snart, hoppas jag fick någon fin.
Dagen därpå åkte Patrik och jag till Rättvik där det var Classic Car Week. Fullt med bilar och folk. Fest, bilar, korv, sol, regn och massa mer. Najs, najs.
Kom hem onsdagen och igår till lördag jobb. Klagar inte på livet just nu :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0