Hemma och myser

Sitter hemma efter en heldag i affären. Lite mör måste jag säg, kan ha varit för att gårdagen var en redig bakisdag tyvärr. Blev lite för ro´ligt i lördags när vi var hemma hos Ida och Daniel där vi fick mat och spelade Risk med Martin. Väldigt trevligt var det i alla fall! :)

Gick och handlade direkt efter jobbet då jag suttit och tittat på massa thairecept. Tänkte mig att jag skulle göra en riktigt god grönsakssoppa, men den blev tyvärr inte så god som jag hade tänkt mig... Bättre lycka nästa gång. Sitter hemma själv eftersom Patrik har börjat på trakt nu. Han är i Örebro och jobbar och sliter, så tar jag hand om att slita och ställa till med oreda hemma i Avesta iastället, bra deal va!? Haha.
Gjorde rent köket innan och ska i nästa paus av Arga snickaren försöka vika lite tvätt och kanske ett nytt underlakan i sängen också.

I morgon blir det också heldag i affären. Ta gärna en kik förbi :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0