Jag vann

Gud vad glad jag blev, loggade in hör och såg att jag hade en kommentar och där stod det att jag från http://hemochlycka.blogspot.se/ har vunnit ett par ljuslyktor som jag sjäkv fick välja vilka ord det skulleskrivas på. Blev hur glad som helst!! Hoppas dom kommer snart bara :)
 
Annars sitter jag i soffan hemma själv med en dundrandes huvudvärk och värk i nacken. Blir sart en ipren och sedan mysa ner mig i sängen skulle jag tro. Jobbat hela dagen idag och fler kommer det bli. Jobbar hela dagen fram till fredag och sen blir det ledig helg med massa mys med sambon som jobbar i Örebro fram till torsdag. Nej, nur orkar inte min lilla kropp med detta, hoppas det försvinner snart så jag kan träna i morgon efter jobbet, var ett par dagar sedan så börjar bli på tiden :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0