21 augusti

Ska alldeles strax smått stressa i mig min sista frukost i form och gröt för att sedan kasta ner min lunch i matlådor och ta mig min promenad till jobbet, i regnet... aja, jag är inte bitter för det. Lite smått trött idag med jobb i nya lokalen och pyssla, flytta, märka, lägga in varor etc. och ett ganska ordentligt träningspass efter det. Känner mig ganska skön i kroppen. På det så har vi också lite rusk och mysväder så satte på mig lite mysiga kläder idag också. Hade ju v arit mysigt att ligga hemma i soffan och mysa framför datorn och ett par filmen, men samtidigt vill jag inget mer än att komma bort och jobba. Jag tycker verkligen att det är jätte roligt! :)
Ikväll har jag satt upp mig på ett pass på gymmet, "Mage & Rygg". Ska bara se till att komma ihåg detta, men jag har satt ett alarm på mobilen också för säkerhets skull, hehe.
Nej, och så var det det här med att småskynda mig lite, hej så länge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0