Hemma igen

Sitter i soffan och vill att tiden ska gå lite grand så jag kan börja steka falukorven. Konstigt nog är jag galet hungrig, men det kan nog bero på allt kaffe jag fått i mig idag. I förmiddags medans jag pluggade och sedan kom Josefine över och efter vi fick i oss lite mat så hällde jag i mig ett par koppar kaffe till. Kan man någonsin få nog av kaffe? Svar: Ja.
Stockholm var jätte mysigt. Doktorn gick bra, fikade med Rasmus & Gustav plus att jag träffade en gammal handbollskompis som jag inte sett på kanske 5 hela år. Spenderade kvällen med Fia, lite pizza, vin, snack och film och sedan somna skönt på soffan. Mysig frukost och sedan in till stan för att vandra ett tag innan tåget hem gick. Saknat.
Alla hjärtans dag spenderades med min älskade kärlek. Lagade lite mat tillsammans och hade det jätte mysigt. Han är världens underbaraste, bara så ni alla vet!

Längtar tills soffan kommer som han beställt. Vill se hur det ser ut med den i lägenheten! Kommer göra att allt ser annorlunda mot vad det gör nu, men på ett bra sätt!
Nej, blir nog att börja på maten nu, steka och koka. Korv och ris.

Har inga roliga bilder just nu, kommer lite senare.



Kommentarer
Malin Westman

Sv; ja visst är det fint :)

2012-02-15 @ 17:29:04
URL: http://malinwestman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0