i want to be best in something!

Suttit och pluggar nästan hela dagen igen. Eller idag har jag haft lte pauser. Började dagen med att köra Inger till jobbet och lämna bilen på verkstaden för att sedan gå hem. Började plugga och somnade efter en och en halv timme. När jag vaknade blev det att gå till Hemköp och köpa kaffe och kaka som jag sedan mumsade på när jag fortsatta läsa. Vid två tiden gick jag till Carita för då var det dags att hämta bilen. Kom hem och pluggade då också. Blev lite middag och ett glas vin och nu sitter jag och pluggar lite till. Förstår inte riktigt hur jag ska få ihop två a4 sidor med det jag håller på med nu om jag endast ska skriva det frågorna frågar om. Det blir nog bra när jag är klar! :D
Pratat med både Lillasyster och Mamma idag, mycket skönt att få höra deras röster då och då, dom är ju så söta båda två, eller alla mina tre tjejer är det! :) <3 Saknar dom!
Nej, dags att läsa igenom kapitel två nu igen och hoppas på att jag hinner klart med uppgiften gärna innan helgen så jag sen kan läsa ännu mer i boken och sen börja på den andra kursens litteratur!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0