jag önskar jag hade hennes självförtroende




Har man inte varit med om detta, då har man inte haft roligt! Fann denna på systers blogg, www.pocketbook.blogg.se. Idag har det varit en liten spännande dag, mer säger jag inte. Blir det något av det så får ni veta tids nog, blir nog ett tag i vilket fall som helst, så hoppas inte för mycket ;) Karln min har varit hemma för sjukdom idag och är det i morgon också. Även fast han är sjuk, så är det underbart att få ha han hemma hos mig! 
Fått lära mig ganska mycket idag och har pratat med nya och intressanta människor! :)
Läst klart kapitel 1 idag och tror jag förståt vad som står också, bara 60 sidor kvar och uppgiften, i det ämnet ja... Ska se om jag inte kan fixa uppgiften i morgon, är det som stressar mig då jag alltid kan läsa in när som egentligen, men uppgifterna ska in i tid. Denna boken är på engelska, det är därför det tar lite extra tid, men intressant och så får jag öva lite på min engelska som jag inte använd sedan jag var i England och jobbade egentligen....
Natti.



Kommentarer
Sessan

Ja jag blev väldigt nöjd med dem trots vissa saker. Men tänker hela tiden att det var första gången & att man kommer utvecklas.

2012-02-08 @ 09:37:10
URL: http://impalaa.blogg.se/
lillasyster

hihihihiih länklänk :))))))

2012-02-09 @ 12:41:26
URL: http://pocketbook.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0