Mammas kanelbullar

Varit hos Arbetsförmedlingen idag på ett skitmöte som jag vill kalla det. Kände mig bara helt fel där eftersom jag inte hade det minste nytta av det... Aja. Kom ut därifrån spå kasst humör och hngrig. Ewe som jag träffade efter fick vara med om en hungrig Caroline som endast pratat om olika maträtter, haha!
Kom till slut hem för lite mat i maggen. Halvdann mat och te och kanelbullar efter det satt fint.
Blev precis inbjuden till ltie fika hos Carita & Bror. Ska bli mysigt att vara där en stund innan jag ska hem och som vanligt orka ta tag i plugget. Mannen min jobbar sent ikväll och kommer inte hem förrän vid halv tio tiden, så får lite lugn och ro för plugg hela kvällen. Fast saknar honom som tusan ! Behöver en kram!



Kommentarer
Sanna

Tack så hemskt mycket! Ja eller hur. Det är underbart med närbilder på djur.

Du har ju jättemycket fina bilder i din blogg du med! Älskar den här med bullarna och koppen. Superfint :)

2012-02-21 @ 20:16:48
URL: http://fotografsanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0