På väg till Stockholm

Sitter i i soffan, i alla fall påklädd och fått i min frukost, men börjar väl behöva göra det sista för att kunna gå till bussen om ett litet tag. Är ganska trött, men kan sova på tåget i värsta fall, men det kommer jag väl inte göra bara för det.... Aja. Drömt sådär konstigt... igen. Drömde om att det var en massa vampyrer och jag och Buffy skulle rädda världen typ... Börjar blir trött på alla sjuka drömmar och lite sovande eller konstigt sovande. Man blir liksom inte jätte lycklig!

Men i alla fall, om en stund på väg till Stockholm. Ska till läkaren på kontroll av min axel. Opererade den sista augusti och ska nu kolla om jag är "återställd". Nej, nu måste jag rusa. Försökte hitta en bild på mig med armen, men fann ingen och har inte tid med fördjupad letning" just nu. Måste skynda, kram.



Kommentarer
Lavali - Bröllops bilder!

Svar:

Vad kul med sthlm, shopping eller annat?

2012-02-13 @ 15:27:19
URL: http://lavali.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0