v. 8

SKIT DATOR!!!! Den "Startade om sig" sin det så fint heter.... suck!

Borde egentligen sitta långt in i mina skolböcker, men skulle jag läsa nu skulle det inte vara till någon nytta. Det skulle gå in och ut igen, om ens in..... Sitter ensam ikväll, så förhoppningsvis kan jag få lite plugg gjort ikväll också ett par timmar. Ska kolla igenom uppgiften i Företagsekonomin också tror jag så jag vet vad den går ut på i alla fall när jag börjar på den dagen innan? Nej, ska börja på den så snart jag kommit ikapp med läsningen lite mer :D Sen har jag bara Marknadsföringen kvar också ;) Detta går ju susen :)

Var iväg till sjukgymnasten innan och tränade. Var ute och gick en timma innan den också med ett par stopp på vägen som jag hade att fixa med. Sedan var jag på gymet "Må Bra", eller heter det "Må Bättre"? Aja, var där och kollade lite och jag är super sugen på att börja där egentligen. Får se hur det blir inom ett par veckor.
Annars vill jag bara att snön ska försvinna nu och att det ska komma i lite vårväder och vårkänslor. Dock såg jag på vädret idag att det antagligen ska snöa lite i veckan. Om det kanske t.o.m. var i natt.....

Nu ska jag kolla runt lite mer på datorn och ta det lugnr en stund innan jag ska försöka plugga lite mer. I annat fall kanske jag i alla fall kan vika lite tvätt.... suck.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0