2012

Både mycket och lite har hänt den senaste tiden tycker jag. Det största antar jag är jul och nyår. Halmstad fick finbesök av mig och jag träffade tjejerna, festade, träffade pappa och lillebror, mamma och lillasysterm farmor och farfar och judomänniskor! Åkte hem på torsdagen så var borta en vecka och en dag. Kom hem till min Patrik och tog det lugnt innan det var nyår. Drack gott och såg på raketer. Det viktigaste, jag fick vara med Patrik! Nu är det vardag igen och jag ser på ljuset istället för skuggan, än så länge i alla fall! Har två nyårslöften som jag verkligen ska försöka hålla så mycket som möjligt. Håller jag dom mår jag så galet mycket bättre vill jag lova!

Tisdag idag och jag känner mig riktigt bra! Nyduschad och fräsch igen och fått i mig en lite mindre lunch. Rissallad med ceacersallad :) Ska snart ta mig ut en stund och så ska jag kommer på middag till ikväll, så jag har det riktigt kämpigt! Haha. Måste försöka lista ut hur jag ska fixa det där jäkla e-leg så jag kan fixa lite studiebidrag och grejer! Kommit in på en Foto-kurs i Falun och en Kognitiv psykologi på distans. Båda på 7,5 poäng. Det är för att jag ska ha något att göra och något som jag tycker är intressant! Känns lit sådär att behöva åka till Falun, men tror det kan bli bra när man väl är där. Får se när lektionstillfällena är innan jag tittar på skuggan. Duktig tjej, rätt attityd där!!

Nej, dags att försöka rätta till livet lite grand :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0