. . . .

Det blev städning igår, städade inte hallen dock för det står saker som ska ner till källaren som jag inte haft någon lust med att gå ner med... ska försöka göra det idag. Annars kanske min älskade pojkvän kan göra det när han kommer hem från jobbet idag (A)

Har en bok hemma som jag haft hur länge som helst nu från biblioteket. Inte tyckt den varit så bra när jag började läsa, men nu när jag läste igår och i morse så tycker jag trots allt om den. Handlar om en mamma och hennes dotter som kommer till USA. Dottern är väldigt begåvad i skolan och det är hon som ska rädda henne och hennes mamma från fabriken och till ett bättre liv. Nästan hemma av Jean Kwok.

Ska till sjukgymnasten om en stund. Ser nu att jag ska gå om cirka en timma. Tur jag redan ätit frukost och bara behöver dra på mig träningskläderna :) Ska försöka se till att träna lite extra när jag kommer hem också. Vet inte vad jag mer ska göra idag. Skulle vilja pyssla lite, men känner att jag inte har tilräckligt med pyssel hemma bara... Vi får helt enkelt se vad jag erbjuder dagen.


Kommentarer
JOZ♡

sv: aw, tack så mkt :) Bra svar, hade själv aldrig kunnat blunda och gå förbi om någon gjorde så mot ett djur! Det är de värsta som finns :/

2012-01-26 @ 12:05:17
URL: http://bedeliciious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0