Soffhäng innan städning

Få se om det blir någon städning snart, bör, men vill inte. Haha.
Sitter och funderar lite, shit vad det är mycket jag jag "behöver" (VILL HA)!! Galet, en full kyl och skafferi så jag kan laga vilken mat jag vill och baka hur myckets om helst, massa kläder som jag saknar, behöver och vill ha, smink, möbler, böcker i mängder, smycken, resa, leka, hälsa på massa vänner långt bort, gymkort, färska blommor i köket varje dag... ja, det slutar ju inte där om ni trodde det.... Bara att hålla tummarna nu för att det går vägen med det jag har nu. Går det inte vägen vet jag inte vad jag tar mig till egentligen. Visst, allt är inte perfekt, men man kan inte alltid få det perfekt, och egentligen så blir jag glad för allt och vad som. Bara jag får något just nu!

Äntligen så är min skolbok beställd och jag kan till helgen (nästa vecka, haha) börja plugga på de nya uppgifterna vi fick igår :) Ska bli ganska intresant. Hoppas bara att jag kan hålla motivationen uppe så att jag tycker det är roligt också och inte bara ett måste.


en utav alla saker jag skulle vilja ha.....



Kommentarer
felicia-

ja håller med dig! vill ha alla men det gör ju tydligen ont men alla säger att det är en skön känsla så det kanke inte gör så ont som man tror. Vill ialflall ha en tattoo innan sommaren haha=)

2012-01-25 @ 17:48:47
URL: http://whofelicia.blogg.se/
felicia-

jag ska ha "believe in yourself på underarmen =)

2012-01-26 @ 09:57:16
URL: http://whofelicia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0