Söndag kväll

Sitter i den slitna soffan med älsklingen spelandes Gutiar Hero. Jag har inte gjort mycket idag men de andra har. Åkte till Ida någon gång vid ett-tiden. Ida målade trappen, Patrik och Danne fixade med det de skulle och jag satt i soffan med en kaffekopp och Kasper i famnen. Fick lite mys med hunden och bara ta det lugnt. Tittade på när de andra jobbade. Ibland har man det lite för bra!
I morgon hoppas jag att jag får en del gjort! Hoppas jag kommer upp ganska tidigt i morse, får i mig en kopp te till lite nyheter och sedan påbörja det jag hade tänkt. Ska rensa lite i skåpen och packa lite grejer som Ida har kvar här så hon kan få det. Sen kommer Ida och hämtar upp mig så åker vi till klädmarknaden och hittar på saker vi behöver till våra hem :D

Snart kryper vi ner, så god natt!

Så här kan jag mer än gärna tänka mig att ha det hemma!!! <3



Kommentarer
iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

så snyggt! :D

sv; ja, älskar shoppa! (a) ^^

2012-01-23 @ 17:37:26
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Mathea

Gud vad fint det var! Mysigt och hemtrevligt :)



re. ja, det är verkligen underbart att grilla. Korv med bröd. MUMMS DET. kramkram

2012-01-23 @ 20:14:11
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0