BESÖK!

Står på jobbet och har inte mycket att göra tyvärr. Det lilla jag ser av gågatan ser det helt tomt ut överallt. Galet. Vad ska vi då ta och hitta på? Dricker väl lite mer kaffe då, haha, kommer inte sluta bra då kan jag lova. Idag tror jag att min mor och lillasyster samt min underbara vovve kommer och hälsar på mig här i Avesta. Ska bli helt underbart, saknar som hur mycket som helt, speciellt hunden så klart ;).
Dom stannar till lördag morgon tror jag eftersom dom ska vara här på min födelsedag som är på fredag. I morgon är jag ledig så då kan vi hitta på lite bus. Tyvärr jobbar jag fram till 18 på fredag, men det ska inte hejda mig från att vara superglad!! Synd bara att vi ska iväg så tidigt på lördag. Ska då på bröllop i Borlänge, vilket jag ser fram emot väldigt mycket, men synd bara att vi åker från Avesta vid 8 tiden på morgonen bara. Så kan det vara.
Ska se om jag inte kan hitta lite jobb att utföra nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0