Juli

Antingen var jag inom ett par dagar på väg till Avesta eller så var jag redan här denna tid förra året. Det jag kan komma ihåg nu är att det i alla fall var mycket finare väder då. Kommer ihåg att vi på min födelsedag satt på Strandbacken i strålande sol och jag svettades i min svarta klänning och vi år räkor och hade det mysigt utmed vattnet. De senaste veckorna har det bara regnat och regnat och det börjar bli ganska tråkigt. Vad ska man göra?

Jobbar till 18 och sen blir det hem till mat som skall ätas med min sambo, svärmor och sambos syster med hennes sambo. Hänger alla med? Haha.

Nu ska vi se om någon kommer springandes med insektssättet som är i Trav Inn's skyltfönster. Haha, det sista gick för någon dag sen här i butiken och jag sa till Petra att det kanske är dags att hämta det, nu blev det gjort i alla fall ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0