Träningstider

Står på jobbet nu men det är tyvärr inte så mycket kunder. Kom precis in en mamma, mormor och två barn som handlar lite grand vilket är mysigt här i regnet.
Åh, jag är så glad att jag igår tog tag i mitt liv och unnade mig ett gymkort efter galet många "om och men". Jag är så peppad (inte ens börjar träna, men det börjar bra ;)) att gå och träna i eftermiddag. Jag bara hoppas att mitt magont stannar någonstans långt bort så jag slipper det. Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp min träning nu riktigt. Inte tränat mycket på gym innan, bara enstaka gånger egentligen eftersom jag alltid haft judon och handbollen. F*n vad jag saknar judon, även handbollen!! Men det ska bli så galet skönt att komma igång med träning nu. Hoppas att jag kommer känna mig gladare, lättare och helt enkelt bara mycket bättre!!

Jobbar 10-14 alla vardagar denna veckan så har mycket tid att träna vilket känns bra. Går väl direkt till gymmet nu efter jobbat och sen hem för att försöka fixa lite mat till mig och sambon. Får se vad som händer ikväll, i morgon ska jag nog ut och plocka jordgubbar i Hedemora med Ida :)


Kommentarer
jennifer

sv: den med mönster är från topshop och den rosa från h&m :)

2012-07-11 @ 15:16:11
URL: http://currently.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0