gröna fingrar?

Sitter och dricker kaffe. Lilla Ewe försov sig idag så har än inte kommit ut på promenad, men ska tvinga ut mig efter kaffet, måste ändå och handla lite grand. Fick i mig lite lunch i form av gröt. Har ingen inspiration av mat alls just nu så fick bli något enkelt jag bara kunde slänga i mig.
Igår var jag i Säter och träffade Rebecca. Jätte mysigt, blev dricka kaffe, prata en massa och var ute i regnet med hunden en snabbis. Hem igen och fixa mat gjorde vi båda igår :)

Suttit och pluggat kognitiv psykologi lite nu idag också. Kollat på den föreläsningen. Lite svårt att koncentrera mig då jag tnker på så mycket annat bara, men jag hoppas att jag kan läsa lite i boken ikväll och att jag kan sitta någon timme minst i morgon bara med boken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0