Hemma

Sitter hemma i vår nya soffa som fortfarande luktar ny. Lite fabrik (hur nu det luktar, men jag föreställer mig denna lukt då), plast, nytt tyg - Mys!
Håller på att städa lite smått eftersom vi igår fick upp nymålade luckor i köket =D
Går ganska sakta eftersom jag vet att jag har annat att egentlige göra, som plugga! Har verkligen ingen lust bara. Har lust att gå och köpa mig en tidning och sätta mig i lä med solen gassande på mitt ansikte. Men det blir väl en annan dag. Annars inte så mycket, fortfarande arbetslös...
Var på fest i lördags för en kompis till Patrik, överraskningsfest för honom. Mycket trevligt må jag säga, och överraskad blev han, vilket är ett plus!
Planterade precis ner tomaterna jag fick av Inger. Önskar bara att de redan nu kom upp, var fem minuter sen jag planerade dom så jag ska nog inte ha allt för höga förhoppningar. Ska se om vi inte hittar lite lökar elle rnågot att plantera nu så jag har något vackert att titta på när jag är ensam hemma. Jag och min blomma... hur ensamt låter inte det....?

Skulle kunna få göra ganska mycket fär att äga denna syn!!


Kommentarer
Mathea

åh shiet vad mysigt det ser ut att sitta där! Där skulle man ju kunna sitta året om varje dag nästan :> kram

2012-03-12 @ 18:43:30
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0