Lugn och ro

Sitter i soffan hemma med datorn i famnen och dricker kaffe. Sitter och tittar på Efter tio samtidigt där de pratar om mjölk som jag tycker är ganska intressant. Att vissa får problem med det och att visa tycker att det inte är bra för oss osv. Finns många olika syner och aspekter på detta vilket är kul att höra.
Annars blir det till att försöka få lite punkter på "att göra listan" gjorda. Ganska lugnt. Ska se om jag kommer ut på en långpromenad, är verkligen i behov av det!! ^^

Helgen var både bra och dålig, haha. Självförvållat så klart. Fredagen var lugn, fick mat hemma hos Inger och spelade lite spel. Lördagen var jag och Patrik en snabbis på stan och seden fick vi grillat från Ida och Daniel, galet gott. Efter Inger gått spelade vi Risk och sedan råkade det bli lite alkohol och iväg till Krogen för mig, Patrik och Daniel. Söndagen var varm och solig och bjöd på våfflor och en hängande bakfylla.... Men vi överlevde den och fick pluggat på kvällen och skickade in arbetet jag skulle få in.

Plus i kanten att man klarade av att vrida fram klockan och allt det där. Tur att man har lite kloka människor runt omkring sig :)

 
Från IKEA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0