Solen har lyst fram till nu.

Planterat mina sticklingar idag och bakat klart mina havrekakor med nu mörk choklad på. Lånade en bok igår också av Haruki Murakami som jag började på idag. Lånat den innan men då hade jag många böcker att läsa så lämnade tillbaka den efter bara ett par sidor men tänkte att jag skulle ta mig igenom den nu!
Var på second hand-affären i kyrkan som ligger precis bredvid här nästan och kollade om de hade några roliga krukor. Hittade en kruka och två brödformar som jag tänkte baka lite bröd i här snart. Har ett lätt suredegsbröd som jag tycker är ganska gott, men tänkte jag skulle prova mig på någon limpa här snart kanske. Hittat ett recpes hos en mysig tjej, men ni har kanske några fler? Vill ha lite mörkare/grövre bröd, tycker det är så mycket godare :)  

  

Present från underbara Ida! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0